top of page

LOVE AND HATE




Doamna noastră de poveste, domnișoara Helen Lucia Parks este un personaj neobișnuit din numeroase trăsături, până în momentul în care am aflat într-o zi, natura copilărească, la sfârșitul zilei, într-o seară bună în Pyrenees. În mod cert, nu am fost niciodată fanul ei, însă a avut numeroși fani în comunitatea noastră, ca urmare a capacităților ei teatrale interesante și a spiritului său unic și a unor caracteristici diferite de acest gen. Într-adevăr, am fost în casă într-o lună de iarnă și citeam o carte până la miezul nopții, la ora 2 dimineața, când unchiul meu avea o dificultate bruscă de respirație, ceea ce îl făcea imposibil să stea și chiar să șoptească și în acea agitație, un taxi din depozitul de cartier și l-au dus la spital.


A fost un spital, suficient de mic pentru a găzdui cincizeci de pacienți la un moment dat, iar domnișoara Helen Parks a fost proprietarul virtual al întreprinderii, deoarece proprietarii originali au plecat în America din anumite motive. Deci ne-am așteptat pe Helen Parks să se comporte într-un mod adecvat pentru un vecin [casa ei era la aproximativ 100 de metri de a noastră în aceeași localitate]

Dar ea a acționat într-un fel de fapt și a luat cazul nostru ca orice alt caz care vine la spital, fără a detecta situația de urgență a situației, vârsta pacientului sau chiar faptul că suntem vecini și, de asemenea, când a fost tineri în vârstă au avut unele conexiuni private cu familia noastră. Această parte voi spune în curs. Deoarece implică reputația fratelui meu mai mare, trebuie să fiu mai prudent în narațiune ....


 Și în cabinetul medicului era disponibilă și m-am mutat spre ea pentru o examinare terapeutică rapidă și a mers cu dosul cu destule gesturi ciudate și unchiul meu și-ar fi luat ultima suflare acolo, până când punctul în care seniorul meu senior ajunge la loc și a dus la un alt centru de vindecare. Fratele meu mai mare, care a venit în vagonul său oficial de la noaptea în schimburi în cabinete chirurgicale, ma spovedit pentru acea activitate lipsită de sens și, în plus, mi-a amintit de multe ori în viață, în diferite ocazii, pentru raționamentul meu flippant să-l iau pe unul nostru unchi în centrul de vindecare al acestei femei drepte.


Fratele meu senior niciodată nu sa bucurat de compania lui Miss Parks oricum în oricare din ultimele perioade de viață. Dar nu era tocmai întregul adevăr. În vârful tinereții, era un fan al ei, ca și alți băieți ai localității noastre. Miss Parks a fost frumoasă, mai înaltă decât alte fete de vârsta ei și a avut un geniu pentru mimicrie, iar în comunitate arată că apropierea ei era una strălucitoare. Tatăl ei, un soldat pensionar, a avut o mândrie specială în a-și crește fiica cea mare. În primii ani ai școlii ei, mulți oameni mi-au spus, mai ales, prietenul meu, J. că tatăl ei a vrut să-i facă un orator celebru și a început să dea cursuri de vorbit. Dar, din păcate, planurile sale nu au venit la viață, deoarece Helen avea o cunoaștere slabă a vocabularului, iar gramatica ei era îngrozitoare și a făcut multe mișcări jenante pe scenă, nepotrivită pentru un vorbitor sobru. Ea a fost mai mult în spiritele care acționează decât să articuleze ceva prudent. Apoi, tatăl a luat-o la sesiunile de acțiune și în timpul sărbătorilor de la școală, când băieții vor urca copacii și vor obține nuci de caju din ea și vor călări în cărucioarele de bullock până la malul râului, făcându-i pe șofer și pe animal, Helen Parcurile vor repeta "Tamingul scorpiei". Nu e de mirare că a devenit actor. Așa sa întâmplat și cel puțin în câteva situații ori de cîte ori am mers la ea pentru a renunța la niște cărți de invitație [fratele meu nu va merge] Am contestat cu seriozitate dacă domnișoara Parks acționa în toată viața sau doar pe scenă.


 Dar vezi, povestea fratelui meu ma făcut să mă împotrivesc domnișoarei Parks. Nu am fost niciodată fanul ei, ți-am spus mai devreme, iar fratele meu mai mare a fost destul de proastă să ceară mâna acestei femei mândru. El a fost norocos, am crezut uneori mai târziu că a fost scutit de toată situația prin noroc sau altfel viața lui ar fi fost mizerabilă la bătrânețe cu copii mai proști decât Miss Parks și totuși imaginați că toți se predau la vechiul lor tată, care va fi situația lui în acele epoci și când ficatul, creierul și memoria sunt vulnerabile ...


Iubea-o pe Helen, asta a fost ceea ce fratele meu a declarat cu toată seriozitatea pentru mine în două sau trei ocazii, deși eu nu contez prea mult declarațiile sale în această privință. În orice caz, nu am crezut niciodată că, din moment ce nu era autentic cu tinerele tinere în perioadele sale timpurii de tinerețe dinamice, le-a numit pui și păsări și termeni inumani la o creație divină pe pământ. Se pare că domnișoara Parks mi-a disprețuit fratele, indiferent de punctul în care se îndrepta spre ea, cu această chemare de adorație. Deoarece după acel eveniment, probabil după trei sau patru ani, mi-a spus soției mele că fratele meu este cel mai puțin masculin de figură, se așteaptă în viața ei viitoare. Avea nevoie de un bărbat progresist, de tip sfidător, cu preocupări sociale foarte mari și, de asemenea, îmbrăcat fără cusur și, eventual, cu o cravată și costum, dacă nu, cel puțin o jachetă, totuși prin toate metodele potrivite pentru gusturile doamnei atunci când mergea la minge , pentru că ea și-a imaginat partidele enorm. Fratele meu a fost un drum lung din acest fel. El a îmbracat ocazional, într-un mod boem și după ce a intrat în clasele de muzică de la piața din centrul orașului, a început să-și crească părul mult timp, așa cum făceau tovarășii săi, și din când în când era extrem de dificil să-l descoperi într-un grup din spate, un bărbat sau o doamnă. Dar, prin toate mijloacele, l-aș putea scoate de la orice adunare, indiferent dacă sa camuflat ca o doamnă, în îmbrăcăminte și accesorii de o doamnă, și că este fratele meu și singurul meu frate, așa că mi-am amintit de întreaga personalitate a el cu inima și chiar cum s-ar comporta în câteva circumstanțe în viața de zi cu zi și care va fi răspunsul său la anumite situații și chiar câteva cuvinte care vor veni în mod inevitabil din gura lui în câteva clipuri critice și poate mult mai mult ..


Acest lucru se datorează faptului că oamenii mei ne-au trimis la grupuri și cursuri de formare similare, chiar pe litoraluri și librării și arhive și până în anul al nouăsprezecelea, am rămas împreună și ne-am plimbat împreună. De fapt, până atunci a fost cel mai apropiat prieten al meu. Ne-am luptat adesea pe lucruri stupide și am devenit din nou prieteni, pe o simplă creștere. A fost în principal pentru că amândoi eram expresivi și nu am putut suprima sentimentele și, de asemenea, le-am articulat dacă circumstanțele erau potrivite pentru acest lucru sau nu. Acest lucru a cauzat în mod constant multă chiculare și îngrijorare în cazul social al indivizilor pe care nu i-am angajat niciodată mai devreme în viață. Când un pudding delicios a fost servit într-o adunare, pentru noi doi, și gazda a fost partenerul tatălui meu vechi, și atunci când budinca a fost servit am răspuns în italiană--

'Che dolce cosa!'

Am folosit aceleași idiomuri - și aproape un aspect similar pe față.


Gazda, prietenul tatălui meu și soțul meu s-au îndreptat spre noi și ne-au privit în mod curios în jurnalul nostru și am chicotit. Doamna, de fapt, a chicotit în spasme de râs, totuși bărbatul ei doar a zâmbit generos sau poate să fie în pace pentru a neutraliza pentru vocea soției sale. În plus, fiica mai mare a gazdei care a fost căsătorită a alergat apoi spre noi, care [a fost mai în vârstă decât noi sau patru ani] și am spus într-un ton solemn și jumătate amuzant în italian-


"Supponiamo, devo scegliere da te nella remota possibilità che entrambi mi siano stati presentati, prima del mio vero matrimonio, sarò nei guai per scegliere uno di voi. Entrambi siete dolci ed estemporanei ... "

Vedeți că această femeie este la fel de sinceră și simplă în exprimarea sentimentelor ei dacă poți imagina odată faptul că tânărul ei soț și fiica ei mici se aflau în apropiere și vedeau întreaga scenă.


....--[De la o lucrare de FICTION în desfășurare]



5 views0 comments

Recent Posts

See All

The Cabin by the Azure Lake

Cabin by the Azure Lake short story You might love lakes perhaps. I do. For their profound solitudes their surroundings and sometimes for the stints and the seasons and the people with whom we went th

Bamboo Shoots

Bamboo shoots Short Story Part 1 In a murmur, the entryway opened and there came a man in yellow garments and a white cap . He grinned in a bizarre style.they pondered, where will they go after the t

Talesfrom Innsbruck-21

Tales from Innsbruck Short Fiction Chapter-21 Tales from Innsbruck Short Fiction Chapter-21 In this chunk of the rigmarole I would like to recount the fate of the actress who was introduced in the ear

bottom of page