top of page

discuții cu dowager 

Updated: Feb 11, 2020

discuții cu dowager Acestea sunt discuțiile care au avut loc între Dowager și mine - Care este așteptarea ta? Întrebă ea. Probabil că voi începe o școală care să justifice toate straturile societății. Am spus.\ Aveți destui bani, a întrebat ea. Nu la expoziție, am spus, ci mai degrabă sper să ajung. De unde, a întrebat ea Sper să o obțin de la tovarăși, am spus Presupun că însoțitorii tăi sunt în plus într-o situație proastă ca tine, a întrebat ea Nu chiar, am spus, unii sunt neobișnuit de bogați. Cum ai putut să alergi peste niște indivizi deosebit de bogați ca însoțitorii tăi, întrebă ea. În aproape o rută similară de când am alergat peste tine, am spus. Cu toate acestea, m-am interesat mai mult de acreditarea lui Alighiers decât dumneavoastră și nu v-am considerat niciodată important, cu excepția celui alieri, "a spus ea. Totuși, Alighiers mă consideră un individ lăudabil, am spus. Asta este printre voi și cu el. Poate el exagerează. Cu toate acestea, nu-i susțin perspectivele în această problemă, a spus ea. Discuția noastră avea să se întâmple atunci când un muncitor a anunŃat din consola aceea că maiorul așteaptă autobuze și apă rece și impedanța individuală a doamnei. În felul acesta experiența sa terminat atunci. În momentul în care discuțiile mele cu doamna continuau, un individ din încăperea interioară și-a arătat fața, un lucrător al camerei interioare într-un turban palat de verde și albastru deschis și roșu, care sa întâmplat a fi asistentul maiorului pe durata Timpul lui de viață, vreau să spun o mare parte a anilor când a fost plecat în luptă. Era un om important. Din spatele ornamentelor din fereastră intră o felinetă cu o coadă lungă pe care am văzut-o aproape de Saga. Era evident un baraj, iar arhitectul și familia lui care împărțeau camera următoare în cămară și soția mea au rămas, mi-a dezvăluit că felina a fost un oaspete continuu pe site și nu au fost iritați de pasajul său. De două ori pe zi, va verifica locul pe care îl fac felinele în mod indiscutabil în India și Europa va face atunci când acestea sunt ravnite. În șansa de a avea pisoi, va demonstra o bună credință și o privire care îi sperie. Niciodată nu am simțit felinele ca parteneri grozavi și am avut un partener în Delhi, partenerul de viață al bărbatului țării mele care a prețuit felinele, iar felina va ieși din camera ei în orice punct în care îmi va veni tovarășul și cu mine și o vom vedea. Doamna B. cu care am lucrat, a avut apoi un cățeluș care, de asemenea, va părăsi camera dimineața în orice punct în care am avut discuții oficiale cu ea. În ciuda faptului că îmi plac pooches și metodele lor decente pentru a indica aprecierea, nu am putut imagina implicarea organizarea cu mutt și pui. Este excesiv de făcut. Nici eu n-am cunoscut pe cineva din orașul meu care avea relații strânse cu muttele. Nu, am trecut cu vederea - când m-am dus la o familie de rude într-un loc învecinat, am văzut o masă felină cu ei la masa de mic dejun. Nu am putut procesa metoda absolut nehygeinic pentru micul dejun și, printr-un mijloc sau altul, am terminat spectacolul și am mers într-un hotel decent, adiacent să mănânce hrană. Cu toate acestea, ca unluck are o metodă de urmărire a unui om într-un timp în câteva trimestre, mesele de han au fost plin de muște, mici și uriașe. De asemenea, un mic dejun minunat sa întâmplat să fie realitate la distanță ......... -------- [De la o lucrare în desfășurare]


9 views0 comments

Recent Posts

See All

The Cabin by the Azure Lake

Cabin by the Azure Lake short story You might love lakes perhaps. I do. For their profound solitudes their surroundings and sometimes for the stints and the seasons and the people with whom we went th

Bamboo Shoots

Bamboo shoots Short Story Part 1 In a murmur, the entryway opened and there came a man in yellow garments and a white cap . He grinned in a bizarre style.they pondered, where will they go after the t

Talesfrom Innsbruck-21

Tales from Innsbruck Short Fiction Chapter-21 Tales from Innsbruck Short Fiction Chapter-21 In this chunk of the rigmarole I would like to recount the fate of the actress who was introduced in the ear

bottom of page